FAQ

Płatności

Jakie metody płatności akceptujecie?

Na ten moment akceptujemy płatności poprzez platformę Przelewy24, oraz płatność gotówką przy odbiorze kurierowi, czyli za pobraniem. Również dostępne płatności przez portal PayU, BLIK, oraz płatności kartą.

Ile czasu potrzeba na otrzymanie zwrotu pieniędzy?

Zwroty staramy się zrealizować jak najszybciej, gdy otrzymamy od Państwa towar. Termin ten nie powinien przekraczać 14 dni od czasu zwrotu produktów do nas. Proszę wziąć pod uwagę, że termin bankowości może się wydłużyć do kilku dni od czasu zwrócenia przez nas środków.

Zamówienia i dostawa

Czy mogę zamówić towar za pobraniem?

Tak, oczywiście. Możemy wysłać towar za pobraniem, czyli płatne przy odbiorze kurierowi. Wystarczy się z nami skontaktować pod numerem +48 572 217 556 i podać wszystkie dane do wysyłki wraz z numerem telefonu dla kuriera. Można również do nas napisać na e-mail kontakt@blendima.pl. Oczywiście taka opcja też jest po dodaniu towaru do koszyka.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Tak. Możesz złożyć zamówienie jako gość bez obowiązku zakładania konta. Zalecamy jednak utworzenie konta, jeśli chcesz sprawdzić historię zamówień i zapisać pozycje w koszyku oraz szczegóły płatności na następny raz. Założenie konta jest szybkie i łatwe. Wystarczy wejść na stronę https://blendima.pl/account/register i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. 

Ile trwa wysyłka towaru?

Wysyłamy towar w 24 godziny od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone tego samego dnia do godziny 11:00 wychodzą w ten sam dzień.

Gdzie znajdę potwierdzenie mojego zamówienia?

Jest to automatycznie wysyłane na Twój adres e-mail podczas składania zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia w ciągu 24 godzin, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@blendima.pl na wypadek problemów z zamówieniem. Sprawdź folder spamu lub śmieci w swojej skrzynce pocztowej przed skontaktowaniem się, na wypadek gdyby potwierdzenie zamówienia zostało tam przekierowane. 

Jak anulować zamówienie?

Od złożenia przez Ciebie zamówienia do rozpoczęcia jego realizacji upływa krótki czas. Jeśli skontaktujesz się z nami natychmiast po złożeniu zamówienia, pod adresem kontak@blendima.pl , lub zadzwonisz do nas pod numer +48 572 217 556 możemy anulować Twoje zamówienie przed jego przetworzeniem. Wystarczy, że podasz nam jego numer. Jeśli nie, wyślemy Twoje zamówienie, a następnie możesz je nam zwrócić, jeśli sobie tego życzysz. Czas na zwrot to 14 dni.

Jakimi metodami wysyłacie paczki?

Wszystkie paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze. Nasze metody wysyłki:

           -Kurier DPD
           -Kurier InPost
           -Paczkomaty inPost

Metodę wysyłki wybieramy w koszyku. W przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych należy podać wybrany paczkomat i dane do wysyłki.

 

Kiedy dotrze moja paczka?

Zamówienia zostaną dostarczone w ciągu trzech dni, w zależności od preferowanej metody wysyłki. Wszystko zależy od tego, czy firma kurierska ma spory ruch, czy raczej nie. Wysyłamy kurierem inPost, który ma najszybsze metody doręczenia paczek w kraju, oraz wysyłamy paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zamówienia do godziny 11:00 wysyłane są tego samego dnia.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak. Będziemy dostarczać aktualizacje na każdym etapie Twojego zamówienia, od momentu jego złożenia, aż po wysyłkę i dostawę. W wiadomościach e-mail z potwierdzeniem dostawy otrzymasz numer referencyjny śledzenia, którego możesz użyć, aby sprawdzić postęp swojego zamówienia online. 

Zwroty

Czy mogę zwrócić lub wymienić przedmiot?

Możesz bezwzględnie zwrócić nam swój przedmiot w ciągu 14 dni od jego otrzymania, o ile nie jest uszkodzony, nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu z dołączonymi wszystkimi metkami i etykietami. Niestety nie oferujemy wymiany. 

Jak dokonać zwrotu zakupionego przedmiotu?

Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem kontakt@blendima.pl . Pod warunkiem, że zwrot nastąpi w ciągu 14 dni i spełni nasze kryteria zwrotu. Formularz można pobrać w pliku PDF na stronie https://blendima.pl/policies/refund-policy .Należy go wydrukować i dołączyć do środka opakowania podczas zwracania go do nas. 

Otrzymałem produkt, ale jest wadliwy lub uszkodzony. Co zrobić?

W przypadkach, gdy Twoje zamówienie dotrze uszkodzone lub wadliwe, zrób zdjęcia danego produktu i wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres kontakt@blendima.pl lub zadzwoń do nas na numer +48 572 217 556 i opisz sytuację ze szczegółami.